сряда, 30 декември 2009 г.

vejdite

Znachi tova e moe mnenie.
Kogato edna jena ne moje da ima vejdite koito jelae i misli che i utivat moje da si gi narisuva.Ima mnogo moderni metoda v dneshno vreme no sa dosta skapi i sam se obedila v tova.Az nqmam vejdi poradi prichinata che sam si gi oskubala i ne pozvolqvam vopshte da mi porasnat.Za da imam vejdite koito iskam si gi risuvam.Izpolzvam obiknoven kafqv moliv za vejdi i si gi pravq kakto na men mi haresvat.Primerno:Dnes vijdam v klip nq nqkoia pevica edni vejdi i si gi pravq po tozi nachin i ako mu utivat gi ostavqm ako ne mi gi triq i na novo si gi risuvam.Tova e savsem prosto i lesno.Poneje sam s kafqva kosa izpolzvam kafqv tamen moliv.A ako nqkoi e s rusa kosa neka izpolzva kafqv no po svetal moliv,a ako e s cherna kosa preporachvam pak kafqv no mnogo tamen zashtoto ako e cheren molivat izglejda strqskashto i plasheshto.No kogato vejdite sa narisuvani tq izglejdat po krasivi podredeni i otkrivat mnogo liceto i ochite.Ako ne ste gotovi na tazi stapka si izstanete savsem malko vejdite povtorete otgore varhu tqh s moliv i vijte dali vi haresva i sled tova si gi oformete po vashe jelanie i izbor

Няма коментари:

Публикуване на коментар